Uprava za građevinsko zemljište i investicije u poslednjih nekoliko dana je raspisala nekoliko javnih nabavki za projektovanje semafora na nekoliko pešačkih prelaza i raskrsnica u Novom Sadu.
Alooo klosaru,tebi i tebi slicnima ne mogu pomoci ni svi semafori ovog sveta vec propisana terapija na psihijatriji.Usro bi se od srece das imas bilo kakvu „sklopociju” ali ne vredi kad tako napusen ni bicikl nisi u stanju da vozis a i morao bi da krenes konacno da sljakas negde a znas da ti se “ne mere”.Ajjj ti na neku obliznju livadu da tamo jarcas po vascjeli dan,mani se ti saobracaja i “sklopocija” i prepusti ih onima koji su se probudili u 21.veku….
vozači najugroženija kategorija? kako te bre nije sramota moralna amebo? uporedi koliko ljudi ubiju i povrede vozači, koliko svi ostali i koliko prostora na ulicama zauzimaju te vaše šklopocije, a koliko treba prostora pešaku ili za bicikl? sram te bre bilo. ako ti smeta semafor idi na autoput pa se tamo vozaj u krug!
Semafori se po brzom postupku jedino postavljaju gde neko ima debelu vezu, na primer bulevar evrope na avijaciji pesacki specijalno sa onu jadnu vojsku od 30-tak!?! da ljudi mirno prodju 2x na dan jer debili parkiraju u avijaticarskoj ulici dok je kasarna 95% pusta!
@hajdemo u planine – odlican komentar
Vozaci postaju ubedljivo najugrozenija kategorija u saobracaju u ovom gradu i kad tad ce neko morati odgovarati za sve idiotluke pocev od postavljanja semafora na svaki 50-100m,treskanja tabli sa zonama 30 gde kome kad padne na pamet pa do ogranicenja brzine na najdebilnijim mestima i izazivanju kompletnog kolapsa u saobracaju.
Nevaspitanoj ruljetini od pesaka,suludih biciklista i ovih na motorima se podilazi van svake pameti i mimo zakona.Cast retko normalnim izuzecima,ali ogromnu vecinu cine dokoni dzabalebarosi koji se setkaju ili vozikaju na dva tocka i cackaju nos po ceo dan dok ih neko drugi izdrzava i hrani, a o armiji ovih zamisljenih na bensedinima koji ne gledaju ni levo ni desno i idiotima sa rodjenom decom koji prelaze van pesackog drzeci ih za ruke, da ni ne govorim…To malo ozbiljnog sveta koji nesto radi i privredjuje i treba „negde da stigne“ se bukvalno svakodnevno lomata sa 40km/h ili bespomocno stoji u mestu i znoji se u svojim autima na svakih 300m,pa na sta to lici vise?!Stvarno se postavlja pitanje kome takav haos smisljeno odgovara i kome novci idu u dzep jer je nemoguce da u ovakvom malom gradu sa najprostijom semom ulica,bulevara itd. ne moze da se izregulise saobracaj…vec nekom nije u interesu…
ja bi stavio jedno 3 semafora samo od z.stanice do kralja petra....jedan kod pekare evropa i jos dva nize...tu pesaci bas vole da prelaze....ko kamikaze i jos jedno 2 od kralja petra do pap pavla...i tu im se bas nesto prelazi
Bilo bi dobro da lepo date svakom domacinstvu da zaduzi semafor, mozda ce tada svi biti mirni i osecati da imaju neko svoje PRAVO, jos samo da pocnu da postuju ZAKON, pre nego sto otvore usta o svojim PRAVIMA. Jer vec mi svi idu na zivce sa svojim pravima, leba mi mekanog. Pesacima, vozacima, biciklistima, motoristima - tacnije svim idiotima bez obzira na prevozno sredstvo - zeleno svetlo nije vase PRAVO, vec dozvola da predjete ulicu po zakonu - dakle, sto pre, sto kracom putanjom i sa obzirom na DRUGE ucesnike u saobracaju! A vi svi ko da vam je babo ostavio u amanet, mislite, ako vam je zeleno, da mozete da se setate kao po korzu, jer, VAMA je zeleno. Ponekad zaista pozelim i da sam smrdljivi plavac, nemate pojma sta bi vam radio, za mesec dana bi svi nosili acab majice. Motoristi - dokle god se provlacite izmedju automobila - ne bi vam dao nikakva prava, hocete da vas postuju kao i cetvorotockasa - ponasajte se uvek tako, a ne da cvilite o nekim svojim pravima, a krsite zakon svakodnevno, da sad ne nabrajam, vi ste posebna marva, nemojte mi glumiti ovde kako ste fini. Cetvorotockasi - to sto ste u nekoj traci, ne znaci da ne treba da dajete signalizaciju, da ne obracate paznju na druge, da usporavate tok i pravite cepove jer, eto, vama se ne zuri. Takodje, migavci i retrovizori postoje sa razlogom, koristite ih. Vas smrdljivi telefon ostavite po strani, zabole me ko vas zove, morate dati migavac i paziti na druge. Mogao bi roman napisati koja ste marva.
U NS ce uskoro biti toliko semafora da cemo moci pogasiti polovinu javne rasvete, narocito one u Futoskoj i Bul Oslobodenja koja svetli u krosnji Platana i uznemirava ptice dok spavaju. Dobili bi i znacajnu ulogu ustede el. ene. Naravno, i Budzet grada bi se rasteretio.
Ma prva cu ići biciklom ako budem imala gde da ga ostavim, i u zgradi i na poslu! Sto puta je i lepše i zdravije i ekonomičnije. Do tada...budite besni na broj automobila ali milion semafora nije rešenje.
Da su se vozači automobila ponašali odgovornije, ovih semafora ne bi bilo. Ali pošto se dobar deo njih (dakle, ne svi) bahati i predstavljaju realnu opasnost po pešake, ovo je jedino moguće rešenje.
Da ilustrujem jednim primerom sa obeleženog pešačkog prelaza bez svetlosne signalizacije na Temerinskom putu. Pre prelaska proveravam ima li automobila i pošto se uverim da nema, krećem da prelazim. Pošto na tom mestu postoji krivina i kuća na 5 metara od puta, preglednost je veoma loša. Kad sam već prešao prvu traku i zakoračio na drugu (a do ostrva ih ima još dve pošto je uz pešački prelaz autobuska stanica), ka meni brzinom oko 80 km/h juri beli automobil bez namere da se zaustavi tako da ja moram da se zaustavim na sredini druge trake. Da li je takvo ponašanje vozača normalno? A takve stvari se ovde dešavaju gotovo svaki dan. Vozi se 80 km/h, ne staje se na pešačkim prelazima.
Zbog takvih vozača i treba postaviti semafore. Kad im je bilo teško da uspore ili zastanu na desetak sekundi, neka sad stoje 30 sekundi na semaforu iako nema pešaka
Ništa vam ne odgovara. Kad neko je daj Boze strada na prelazu, odmah se pitate što nema semafor. Kad najave da će da postave semafore onda pitanje što stavljate. Činjenica je da je ovo mali grad za ovoliko vozila.
zabraniti automobile u gradu. peške, javni prevoz, bicikl, skuteri i kraj priče. za 2 km koliko ima grad svi hoćete da se vozate u fotelji i još pride da svako ide okolo da ne biste mnogo dangubili. o parkinzima za kojima non stop kukate i sve biste asfaltirali da ne govorim.
Gde ja zivim, kog crnog vremena i novca potrosis na novosadskim ulicama? Pa sa jednog kraja na drugi stignes za 10-15 minuta(ako ne ides jevrejskom). O veliki biznismene.
Znas kako, verovatno bi vozaci u Indiji bili presrecni da imaju guzve kao u Bg. Banja bi im bila. Samo sto nije to cilj. Nije cilj prilagoditi se svemu sta ti serviraju, vec se izboriti za bolje. Naravno, postujuci druge. Sutra ce biti da ne kukamo sto se nema par jer u Somaliji (verovatno) imaju manje. Valjda je cilj doseci boljeg, a ne identifikovati se sa gorim(u ovom slucaju uslovima).
gde ja zivim... da gari al taj bulevar je isti a grad i tvoje nasellje... broj vozila, jeste da biciklisti izlecu, jest da pesaci ni ne pogledaju a ne redi se o pravu vec OBZIRU, a istina je da bi beogradski vozaci plakali od srece kad bi ovakve 'guzve' imali, ajmo malo strpljenja, kompromisa i elementarne pristojnosti, svima bi bolje bilo, a po sata do centra...mnogo je kume
Kako ti Ljudi žive bez Automobila a Semafor na svakoj raskrsnici!
Stabene zgrade po 30 spratova!Auta nigde!
Kod nas,zgrada od 33stana 40auta!
https://www.youtube.com/watch?v=8NJ7ALiWt7o
A šta mislite, gospodo vozači, kako će izgledati vožnja kada bude proradio kompjutersko-satelitski samovozeći sistem?
Jer to će biti uvedeno mnogo brže nego što iko zamišlja, zbog hiljadu razloga.
Brzinom širenja mobilne mreže u 90-tim.
Ulice će imati uprogramirane dozvoljene brzine, i ni makac preko toga.
Da li bi vam padalo na pamet da se kerite paleći auto, ako bi Vam grad kao svom rezidentu plaćao mesečnu autobusku kartu, u jednom dostojnom GSP sistemu?
Da li bi ste samovozećem elektroautu mogli da kažete kako je "kilav" i kako ne kreće onda kad ste vi to poželeli, jer je tamo neka gnjida od pešaka poželela da pređe,a senzori auto to prepoznali i stali?
Da li ste svensi kakvi ste kao vozač i ljudsko biće?
Ovo je stvarno za ostaviti auto i ici biciklom. Vec sad se svuda brze stize biciklom nego kolima. Koliko vremena i novca izgubimo cekajuci na semaforima, koliko je to praznog hoda x potrosnja goriva na sat? Plus zagadjenje. Pa onda kilavi novosadski vozaci kojima treba vecnost da krenu na semaforu... Nekada (pre 25 godina) sam od centra do novog naselja kolima stizao za 6 minuta, sad mi treba pola sata. Ovo je dzungla a ne sistem.
dal ima ovde ko iz te branse da kaze moze li se napraviti pasarela kod daltona , meni se cini da ima prostora ohoho, nesto u fazonu S slova, da se rcimo jedan kraj nalazi posle onih picerija a drugi ko bivs banke
Realno, ne treba toliko kola da bude na ulicama. Malo da se propagira voznja biciklom, setnja,
trotinetom (ako bas neko voli)... Ne znam kako ne mrzi ljude da se svakodnevno bore sa guzvama u saobracaju. Biciklom se svuda stize isto kao i kolima ako ne i pre. Precice i sl. Nismo Nju delhi, pa da je sve daleko. Ljude iz predgradja razumem, njima treba vremena. Ovde se za 3 stanice pale kola. Lino mi je besmisleno da neko ide kolima (ne u zimiskim uslovima) od npr. Telepa do Limana 3 recimo. Ovde ljudi i za manje razdaljine pokrecu kola. Voznja bicikla i setnja su zdrave navike, stice se kondicija i u krajnjem slucaju je jeftinije. U svakom slucaju, ne mogu to svi da rade zbog prirode posla, razdaljine, mozda i godina i sl. Verujem da to moze 20 posto vozaca bez problema. Toliko manje kola na ulici dnevno...
X 8 svecanih otvaranja. Ala se krade. Hvala 021 koji su napisali preduvanu cenu, blizu su cene kao zlatnih pokretnih stepenica u pothodniku. Otici ce ovi iz Vojvodina al kad sve zivo pokupe i u.eru. Mi smo im plen.
Ovi su nasli novi nacin da uzmu lovu tako sto ce nakrkati grad semaforima.
Semafori nisu nikakvo resenje vec plansko zidanje koje dovodi do toga da nema potrebe za semaforima na svakih 100m za pesake. Protok pesaka se pravi tako sto na bulevarima dozvoljavate gradnju zgrada sa lokalima na 10m od same ulice i naravno da skupljatre ljude da se socijalizuju na samoj ulici.
Nisam znao da jedan semafor košta 75.000 evra. Može biti da je to razlog zašto ih kod nas ima na svakih 50 metara. Za gradjane i njihovu bezbednost u saobraćaju ili bilo gde drugo apsolutno nikoga nije briga te sam siguran da to nije motiv za postavljanje ovolikog broja semafora. Suma od 75.000 evra pomnožena sa xy brojem semafora je već motiv za ozbiljnu aktivnost. Inače vozači su dobri kada plaćaju porez, carinu, registaciju, tehnički, putarine, akcize, ateste, tablice, dozvole, parkinge, ukratko pune budžet u solidnoj meri ali kada sednu u automobil onda postaju stoka, djubrad, bahati i sl. Verovatno se očekuje da kada izbroje pravo bogatstvo za posedovanje i održavanje automobila treba da se kreću brzinom prosečnog pešaka ili bicikla u najboljem slučaju. Najviše bih voleo da odjednom svi postanu pešaci, biciklisti i nepušači. Budžet neka se dopuni novim smanjenjem plata i penzija. Najvažnije je biti bezbedan i živeti zdravo ali stvarno.
Zasto kod Daltona da bude semafor? Poenta bulevara je da ubraza saobracaj, a ne da na svakih malo bude semafor. Onda bulevar gubi smisao. Za prelaz treba da se napravi podzemni/nadzemni prolaz, a ako ne, neka ukinu visak prelaza (ukljucujuci i taj kod Daltona), pa neka ljudi postuju propise i ne prtrcavaju gde hoce, nego lepo na pesacki prelaz.
!!!!!!!!!! 13.07.2017 • 10:56
??????? .......................pa taj je jesenas najavljen a sto nije jos postavljen neznam, secam se da je bilo povise pljuvanja zbog postavljanja tog semafora a evo sad...zasto nije, postavili il ne neko ce drekati, svejedno
semafori ne samo da ometaju vozila vec i pesake . kas ides peske u grad 10 min provedes na semaforima a i busom isto toliko. Voznja u gradu je izgubila smisao sem kad vozač ne može da hoda.A i pešačenje jer otpadnu ledja sokse stoji na semaforima a odu živci dok se pretrčava na zeleno posebno sto semafor uvek pobedi.Semafori trose i struju i doprinose gl zagrevanju.
Zanimljivo je kako po ko zna koji put ne stavljaju semafor u Somborsku ulicu, kako god se sad taj bulevar naziva, iako je tu stradalo mnogo ljudi i životinja, a između dva semafora na tom bulevaru ima oko 1500 metara pa možete misliti kakvih sve ljudi ima koji će tu bez problema voziti 80-100 km/h. I nema ništa od komentara, zato treba nešto poduzeti umesto pisati ovde.
Za ovo smo krivi svi mi ucesnici u saobracaju, kako bahati vozaci tako i neoprezni pesaci. Dokaz za to su svakodnevna obaranja i kosenja pesaka i to na pesackim. Za neke ulice je ok, ali Jevrejsku nikako ne mogu da razumem. Da li neko, bilo ko od ljudi koji odlucuju o ovim stvarima, ima makar srednju saobracajnu skolu? Faks da i ne spominjem...
Ubise nas sa ovim semaforima, najbolje da ceo grad ide peske. Svakih 200m semafor, pa to nema nigde na svetu. Posto su nesposobni da sankcionisu bahate vozace, morace svi da pate.
Годинама шкрипа,удеси,поломљене руке и ноге и пар живота изгубљених. То је биланс пешачког прелаза у Краља Петра код ''Боки грила''. Сестра ми живи у том улазу, и сведок је свакодневних удеса. Десетине мејлова једном,другом градоначелнику.. Ништа. Контам да треба да се испуни квота смртних случајева да би се одреаговало. Ставите бар лежеће полицајце.
Ne znam zašto već godinu dana ne pominju semafor na uglu Bulevara i Danila Kisa, kad je još u julu prošle godine pisalo da je izabran projektant, te da će uskoro odraditi sve što treba da bi postavili taj semafor.
Na Bulevaru: Patrijarha Pavla, Evrope, Somborskom, Novom... Nisam vise siguran kako ih zovemo. I koji je gde. Ili je to sve jedan ili se dele na kako im odgovara. Elem, dobro zaletiste do gras-a imaju kola kada prodju poslednji semafor. Poslednji je na uglu sa Vrsackom ulicom. Posle kruznog toga su naboli, relativno blizu, dva semafora, posle toga nema nista. Ima 3-4 pesacka. Posto ispadne da svi zure (kao da smo najvredniji), pa bi verovatno kukali kako to usporava saobracaj, onda bi mogli da kontolisu cesce taj pravac. Bezbednije je preci (nije kulturno) ulicu van pesackog, nego na pesackom. Van pesackog si siguran da niko nece stati, a na pesackom se nekada opustis, pa mislis da hoce. Gotovo svi nastradali su bili na pesackom.
Da li uopšte ima neko pametan pa da moze da vidi da je na Bulevaru Oslobođenja kod DALTONA možda najpotrebniji i zbog bezbednosti i zbog zagađenja i buke.
Ako se posmatra samo prosečno ponašanje prosečnog vozača na bilo kom putu, pa čak i onom pored zgrade, u stambenom bloku - uočava se nasilništvo.
Jednostavno, nestrpljivo pokazivanje d aon ima nešto jače u svojim rukama i da ne trpi da ga neko zadržava na njegovom putu. Jer on najbolje zna kuda ide i koliko brzo tamo treba da stigne. I ko si ti uopšte da mu smetaš u tome?
Ovo ne možete poreći, i procenat onih koji nisu takvi je ooko 2-3%
Turiranje pred pešakom. Nesuporavanje kada se uoči da pešak prelazi pešački prelaz.
Dodavanje gasa, očekujući da će pešak tada ubrzati, jer mu se 2-tonska opasnost približava.
Teška nekultura, teške stoke, moram to napisati, postao je default ponašanja vozača.
I onda kukaju na semafore.
Ma ne ovih 8, već 68 bih vam stavio. I automatsko bušenje guma za one koji se ne zaustave na crveno. Sve to postoji u svetu.
A za Srbiju bih uveo na glavnim raskrsnicama, poput Merkatora, da se ZID hidraulični podigne posle žutog svetla. Pa nek izvoli gospodin sa litrom rakije da vozi 130 na sat i pokuša nekog da ubije.
Nemam mesta da vam opišem kako se ponašaju vozači u Španiji, zemlji sa dosta temperamenta. Ali i kulture i pameti, vaspitanja.
Da li ste vi normalni? Pešački semafor ispred Elektro škole? Pa tamo će se stajati stalno kad oni neandertalci počnu da pritiskaju dugme. Čiji kum/ujak/stric/pašenog prodaje semafore?
Novi Sad - grad semafora. Dajte po jedan na svakih 50 metara da ne razmisljamo vise. A mozda da stavite po jedan semafor umesto svakog drveta u gradu. Ziveli idioti na vlasti!
iz almaske skrenuti levo u temerinsku je blizu nemoguce misije i tu se slazem da treba semafor. medjutim u jevrejskoj i futoskoj je besmislica. pa od eletrotehnicke do brace ribnikad ima 200m! iovako je ceo taj pravvac od centra do naselja totalno nesinhronizovan, vi bi jos i da ga seckate na sitnije deonice!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro osam novih semafora, po jedan u Jevrejskoj i kod Elektrotehničke u Futoškoj
Autor: 021.rs
Novi Sad
•13.07.2017.
•10:14 > 12:15
Komentari 52
Bestragija
Marko
Rusofil_IQ0
Eto domace pameti i korupirano glupe vojske
Bestragija
Vozaci postaju ubedljivo najugrozenija kategorija u saobracaju u ovom gradu i kad tad ce neko morati odgovarati za sve idiotluke pocev od postavljanja semafora na svaki 50-100m,treskanja tabli sa zonama 30 gde kome kad padne na pamet pa do ogranicenja brzine na najdebilnijim mestima i izazivanju kompletnog kolapsa u saobracaju.
Nevaspitanoj ruljetini od pesaka,suludih biciklista i ovih na motorima se podilazi van svake pameti i mimo zakona.Cast retko normalnim izuzecima,ali ogromnu vecinu cine dokoni dzabalebarosi koji se setkaju ili vozikaju na dva tocka i cackaju nos po ceo dan dok ih neko drugi izdrzava i hrani, a o armiji ovih zamisljenih na bensedinima koji ne gledaju ni levo ni desno i idiotima sa rodjenom decom koji prelaze van pesackog drzeci ih za ruke, da ni ne govorim…To malo ozbiljnog sveta koji nesto radi i privredjuje i treba „negde da stigne“ se bukvalno svakodnevno lomata sa 40km/h ili bespomocno stoji u mestu i znoji se u svojim autima na svakih 300m,pa na sta to lici vise?!Stvarno se postavlja pitanje kome takav haos smisljeno odgovara i kome novci idu u dzep jer je nemoguce da u ovakvom malom gradu sa najprostijom semom ulica,bulevara itd. ne moze da se izregulise saobracaj…vec nekom nije u interesu…
goran ns
poludo
100%Taksista
Nale
misa avokado
Novosađanin
Da ilustrujem jednim primerom sa obeleženog pešačkog prelaza bez svetlosne signalizacije na Temerinskom putu. Pre prelaska proveravam ima li automobila i pošto se uverim da nema, krećem da prelazim. Pošto na tom mestu postoji krivina i kuća na 5 metara od puta, preglednost je veoma loša. Kad sam već prešao prvu traku i zakoračio na drugu (a do ostrva ih ima još dve pošto je uz pešački prelaz autobuska stanica), ka meni brzinom oko 80 km/h juri beli automobil bez namere da se zaustavi tako da ja moram da se zaustavim na sredini druge trake. Da li je takvo ponašanje vozača normalno? A takve stvari se ovde dešavaju gotovo svaki dan. Vozi se 80 km/h, ne staje se na pešačkim prelazima.
Zbog takvih vozača i treba postaviti semafore. Kad im je bilo teško da uspore ili zastanu na desetak sekundi, neka sad stoje 30 sekundi na semaforu iako nema pešaka
//
detelina
Lena
vozač i pešak
Nervirach
gradzanin
Ovo sad po gradu je blago reci katastrofalno!!!
Marko
Nindža Kornjačleone
Ucenica O.S. Vasa S.
samo smo razocarani
NS65.
Stabene zgrade po 30 spratova!Auta nigde!
Kod nas,zgrada od 33stana 40auta!
https://www.youtube.com/watch?v=8NJ7ALiWt7o
Svakako stiže
Jer to će biti uvedeno mnogo brže nego što iko zamišlja, zbog hiljadu razloga.
Brzinom širenja mobilne mreže u 90-tim.
Ulice će imati uprogramirane dozvoljene brzine, i ni makac preko toga.
Da li bi vam padalo na pamet da se kerite paleći auto, ako bi Vam grad kao svom rezidentu plaćao mesečnu autobusku kartu, u jednom dostojnom GSP sistemu?
Da li bi ste samovozećem elektroautu mogli da kažete kako je "kilav" i kako ne kreće onda kad ste vi to poželeli, jer je tamo neka gnjida od pešaka poželela da pređe,a senzori auto to prepoznali i stali?
Da li ste svensi kakvi ste kao vozač i ljudsko biće?
gde ja zivim...
deda
Nindža Kornjačleone
trotinetom (ako bas neko voli)... Ne znam kako ne mrzi ljude da se svakodnevno bore sa guzvama u saobracaju. Biciklom se svuda stize isto kao i kolima ako ne i pre. Precice i sl. Nismo Nju delhi, pa da je sve daleko. Ljude iz predgradja razumem, njima treba vremena. Ovde se za 3 stanice pale kola. Lino mi je besmisleno da neko ide kolima (ne u zimiskim uslovima) od npr. Telepa do Limana 3 recimo. Ovde ljudi i za manje razdaljine pokrecu kola. Voznja bicikla i setnja su zdrave navike, stice se kondicija i u krajnjem slucaju je jeftinije. U svakom slucaju, ne mogu to svi da rade zbog prirode posla, razdaljine, mozda i godina i sl. Verujem da to moze 20 posto vozaca bez problema. Toliko manje kola na ulici dnevno...
Nervirach
Bane021
Semafori nisu nikakvo resenje vec plansko zidanje koje dovodi do toga da nema potrebe za semaforima na svakih 100m za pesake. Protok pesaka se pravi tako sto na bulevarima dozvoljavate gradnju zgrada sa lokalima na 10m od same ulice i naravno da skupljatre ljude da se socijalizuju na samoj ulici.
@Stanar i vozac
Do raskrsnice sa futoškom ima 100m.
hajdemo u planine
Sloba
deda
??????? .......................pa taj je jesenas najavljen a sto nije jos postavljen neznam, secam se da je bilo povise pljuvanja zbog postavljanja tog semafora a evo sad...zasto nije, postavili il ne neko ce drekati, svejedno
Mile
ometala
samo na crveno
/
obxirom da oni traze kruzne prelaze
Dundo
dDdD
Nebojsa
Неба
Bdk
Stanar i vozac
Tmina sa Telepa
:)
Obrad
!!!!!!!!!!
Pešak i vozač
Jednostavno, nestrpljivo pokazivanje d aon ima nešto jače u svojim rukama i da ne trpi da ga neko zadržava na njegovom putu. Jer on najbolje zna kuda ide i koliko brzo tamo treba da stigne. I ko si ti uopšte da mu smetaš u tome?
Ovo ne možete poreći, i procenat onih koji nisu takvi je ooko 2-3%
Turiranje pred pešakom. Nesuporavanje kada se uoči da pešak prelazi pešački prelaz.
Dodavanje gasa, očekujući da će pešak tada ubrzati, jer mu se 2-tonska opasnost približava.
Teška nekultura, teške stoke, moram to napisati, postao je default ponašanja vozača.
I onda kukaju na semafore.
Ma ne ovih 8, već 68 bih vam stavio. I automatsko bušenje guma za one koji se ne zaustave na crveno. Sve to postoji u svetu.
A za Srbiju bih uveo na glavnim raskrsnicama, poput Merkatora, da se ZID hidraulični podigne posle žutog svetla. Pa nek izvoli gospodin sa litrom rakije da vozi 130 na sat i pokuša nekog da ubije.
Nemam mesta da vam opišem kako se ponašaju vozači u Španiji, zemlji sa dosta temperamenta. Ali i kulture i pameti, vaspitanja.
Semafor mafija
Novosadjanin
Mika
Cale
Knight
Tamo standardna raskrsnica ima 3 pešačka prelaza, tako da fali jedan preko ulice Cara Dušana!!!! Tamo fali semafor za pešake, kao i četvrta zebra!!!
Koja je to logika? Koje uticao na tu odluku? Zašto je to tako?
mrk
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H